God morgon

*gääääsp*
Jag har skämt bort mej själv med att sova till närmare tio dom har sjuklings-dagarna, och nu måste jag hux-flux upp före tuppen. Kan inte vara nyttigt.
Vi såg i alla fall Ringen II igår.. Nu har jag sett den så många gånger att jag lätt kan skratta åt Gimlis dumma komentarer utan att störa mitt eget tittande. Kanske måste förklara det där.

När Sagan om de två tornen gick på Bio var jag väldigt, väldigt inne i filmen att jag inte förmådde mej att skratta ens åt det klockrenaste skämt, jag störde mej ytterst mycket på dom som gjorde det och tyckte att dom total-förstörde stämningen. Kort sagt.
Längre sagt hinner det inte bli. Strax kommer min jobbkompanjon med bilen och jag tror att hon uppskattar om jag hinner borsta tänderna innan.

HOLA

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

tack!

Hoppas du får en bra torsdag! :)

2009-06-04 @ 13:13:02
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0