Toodiloou

Nu är nog mamma och pappa på G mot Umeå. Mamma har tydligen med sej ett litet "kit" till min balkong, och hon har lovat att den ska bli fin och mysig. Mina förhoppniongar är skyhöga, vill säga.

Balkongen användes tidigare för tillfället till sopsäckar (orka gå ner med en påse i taget), sopsäckar med tomburkar/flaskor, och dom snackarna som fest-röker fick försöka klämma sej mellan för att komma ut.
Det sist-nämda hade jag ingenting emot. Dom kan gott väl få kämpa lite om dom nu måste ut. *Mohahahahaa*

Men jag har faktikst hunnit med att panta alla brukar (hela 128,50), och slängt alla sopor. Som sagt, nu ska det bli fin och mysig. Dämed basta!

Jag köpte bla kattgodis för den stora summan pengar jag pantade in, och tänkte att mina ögonstenar bara förtjänar det bästa! Två sorter till och med. Maoui tyckte det var väldans gott och ville gärna ha flera åt gången, men lilla Eiya bara blängde på godisarna och svansade därifrån.
Vanligt katt-godis duger tydligen inte, neej. Rökt skinka, annars får det vara.
Hon är inte ett skvatt bortskämd, den lilla damen..


Kommentarer
Postat av: ävelicious

tack :)

2009-06-04 @ 20:43:50
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0