Bita i sura äpplet

suck och stön!

Usch vad det är tråkigt att inte orka göra någonting! Jag är fortfarande jätte krasslig och om jag försöker göra något mer avancerat (typ gå ut med sopor=)) så håller jag på att kväva mej själv.
Timmy oc är och bowlar just i detta ögonblick *morr* jag vill också! Men jag har förutspått att om jag ens försöker lyfta en ful tung boxlingboll så kommer jag att följe med den till den slutar rulla.. och det är ingen vacker syn, kan jag medge. Dom andra skulle dock få sej ett skratt som säkert förlänger deras liv med flera minuter.




Jag hade tänkt lägga mej och rita ett tag, men jag kan inte hitta mitt sudd! Jag ger tammetusan på att Eiya har gömt det på något klurigt ställe..

Om jag var en katt, vars skulle jag gömma mattes sudd? Help me


Kommentarer
Postat av: Micha

sv: jaa det tycker inte jag heller om! Jag hatar också att man blir svartsjuk och att man blir sårad så lätt :(

2009-03-11 @ 21:18:28
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0