Ludde din bandit!



Spolar i håret -check!
Dricka i kylen -Check!
Humöret på topp -Check!

Uj uj, det var länge sedan jag orkade "spola" mitt hår. Jag gjorde det ganska ofta förr, när jag hade mycket längre. Nu vet jag inte ens om det är nog långt för att det ska bli bra, det kanske bara blir krögarpytt av alltihopa och jag får hitta på något annat? Ack, då har allt mitt hårda job varit förgäves.

Nikas "mamma" hårdtränade med henne igår, och hon verkde lite trött idag så jag longerade henne bara imorse. Hon jobbade på väldigt bra, och hann till och med bli svettig den lilla stunden vi var ute=)
På tal om det så är det väldans bra väder idag! Jag hade gått ut om jag inte skrämt slag på alla människor med min frisyr.

Usch, jag minns fortfarande som det var igår, när jag tvär skulle skjutsa hem Vanessa till Blåbärs för att hämta hennes väska. Jag satt och körde i bikiniöverdel, jeans shorts, träskor och med spolar i håret (Vanessa hade bikiniöverdel och jeansshorts) då vi får soppa-torsk mitt framför Konsum i Malå. Vi var tvugna att putta bilen upp för en parkering och sedan börja promenera mot min lägenhet. Vi fick väldigt många konstiga blickar där vi gick, sida vid sida. Och ungefär halvvägs slår det mej -ahaa!- Jag har en reservdunk i skuffen! Vanessa tyckte dock att jag skulle ha kommit på det tidigare men jag kan ju inte bestämma när mina snilleblixtar ska slå till..


Kommentarer
Postat av: Mli

hehe det är ju Johannas hund :P

2009-03-07 @ 15:04:33
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

haha ganska kul :P

2009-03-07 @ 16:27:57
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0