Lunch Time!

Humm humm... va ska man stoppa i sej denna dagen dåå...?
Det kändes lite jobbit att göra någon alldelse för avanserat, typ makaroner och köttbullar. Nej, det får bli Nudlar.

Jag håller garanterat på att utvecka någon slags sjukdom. Jag är hur seg och långsam som helst (båda kroppen och knoppen=) ) och i morse drack jag en kopp varm choklad där vi va och städade för jag jag frös lite grann, och efter det så fick jag typ "svettningar". jag blev kokvarm!
Jag var typ "normal" varm på huden, det var typ inuti jag var kokvarm.

Jag håller på att stekas inifrån!



Kommentarer
Postat av: LoeLoe

haha okej, fan taskigt men samtidigt bra kanske, som du sa ibland behöver man en vit helg ^^ jaa du, fredag drack jag bara lite, blev knappt bakis, men på lördagen tog jag igen hela vecka kändes det som, jag blev rå full å så och på söndagen ville jag bara dö, vakna kl 10 av att farsan hade redan kommit för han skulle hjälpa mig med att få upp bilen :P sen åkte jag och Maria till hennes föräldrar i Åsträsk å satt där och nörda :) resten av helgen var jag i lägenheten, hehehe :P

2009-03-10 @ 13:38:37
URL: http://loeloe.blogg.se/
Postat av: Mli

Usch då det lät ju inge vidare :P

Bara du inte börjar lukta stekt så :P

2009-03-10 @ 15:36:24
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0