*Morr*

Näe, nu blir jag lite smått irriterad!
Jag hade tänkt ta med Nika hem till Malå för lite träning och sånt över Påsk (den väntade långhelgen, ni vet=) ), Dock blev det lite krångel där, eftersom ridskolan bara hade en ponnyplats kvar, men jag fick tips om att en ponny i stallet next door stod i en box, så jag pratade med henne och frågade om hon kunde tänka sej att ha sin ponny på ridskolan under dom dagarna, och det gick finnemang. Så, jag har pratat med alla "inblandade" och det var klappat och klart!
Tills nu.. en annan person tycker inte det var någon bra idé att släppa ihop hästarna bara under dom dagarna så hon tvär ändrade sej.

Sätt stopp för mina planer-gör det.

Hur ska jag nu ordna det?
Jag skulle kunna ha henne i ett stall typ fyra kilometer från Malå, men det blir ju lite drygt att åka fram och tillbaka till ridhuset. För det var ju liksom hela idén med det hela, att kunna träna ordentligt dom dagarna. Både hoppning och dressyr.
Aaaghh!

God morgon, förresten!


Kommentarer
Postat av: Åsa

"verkstad" fixar jag lätt! Välj ett teckensnitt och storlek så grejar jag det. Svart grått eller vitt finns att välja på just nu. =)

2009-03-12 @ 10:11:09
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0