Stort gäsp

02.10 Jätte trött Moa

jag har just hämtat Babe från "killpartyt", det var absolut inte meningen att det skulle
bli såhär sent, för somliga ska upp före tuppen och fodra hästarna, men han glömde
bort tiden lite grann. När vi just skulle svänga in på "gården" och parkera så frågar han
om jag inte kan dra en liten ragg innan vi går in. Haha trodde han det själv?
 Nej, nej, åter nej.

Men jag kan inte bara skylla på han att jag är uppe denna sena timma, jag hade
förmodligen fortfarande legat och ritat om han inte ringt och ville hem. Och det ser nog ut som att jag kommer att hinna klart det, trots allt.

Men nu ska jag sova.
Om jag somnar nu får jag sova 4 timmar och 40 minuter....=)












Kommentarer
Postat av: alexandra

han var ju riktigt bra! :)

2009-03-28 @ 09:54:32
URL: http://alexandrasah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0