Struts och vaddå?

Då var kvällens fysiska aktivitet avklarad! Joo, jag vet. Det är snarlik förra "rit-bilden" jag la upp, men jag får skylla på att det är för att jag saknar att hoppa så mycket. "På riktigt" vill säga. Min och Nikas väg dit är lång... men vi tar oss. Sakta men säkert. 
(Vi kan låtsas att det är jag och Nika på bilden. vi vinner vår första tävling wiihoooo)




Nästa bild blir ingen hoppbild, det lovar jag.  Nej, förresten, gör jag inte alls det. Men jag kan lova att det blir en häst! Dom är kulast att rita!
Suddet låt btw bakom gardinen. Dåååligt Eiya! Bättre tur nästa gång!

Vad är det för likhet på en struts?

















Svar: Båda benen är lika korta, förutom det vänstra.

Kommentarer
Postat av: Mli

Aha okej :) Ja men klart att du ska va me din mamma på hennes födelsedag! :)

Ska du tävla Nika nått eller är de bara en dröm? :)

2009-03-11 @ 23:35:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Micha

sv: jaa :(

Åhh fin bild:D har du målat den? :)

2009-03-12 @ 08:17:06
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0