Kan det bli natt någon gång?

Jag och Ida är starka som ena oxar!
Vi har själva burit en tung dubbelsäng (själva "madrassen") från vardagsrummet in till sovrummet och fått ner den i sängramen, skruvat ihop ett bord och burit upp stolar från källaren.  Det är så varmt och kvavt i lägenheten efter dom tapetserat att man blir helt duschfärdig efteråt!
Ida och Johnny skulle iväg till Sundsvall nu så dom körde ut mej ut lägenheten och när jag kommer hem hit hinner jag bara innanför dörren så beger sej Timmy och Emil till Sandras hotellrum (låter lovande, va?) på födelsedagsfest. Så nu försöker jag klura ut någonting jag kan göra tills jag somnar.... dummdidummdumm.... det finns inte så mycket att göra. Det är tråkit att vara själv!

(google-bild)



Ps. Grattis på födelesdagen, Ramona!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0