Nej, vet ni vad!

Jag brukar ha mina sköna mjukisbyxor på mej när jag jobbar, men nu säger dom att jag måste åka till _______ för att prova ut jobbarbyxor.
Usch, jag minns mina byxor jag fick när jag cyklade ut tidningarna förr. Jag provade dom med jag använde dom aldrig.
Hur tror dom egentligen att man ser ut? Dom som syr, menar jag. Dam-modellerna går ju absolut inte för sej. MIdjan är typ jättesmal och resten kan halva Malå tälta under. Och det verkar som att man ska ha byxorna typ just nedanför BH´n, annars hänger "rump-sömmen" ner över halva låren. Kill-modellerna är kanske bra(?), om det fanns i rätt storlek.
-mutter-
Plus att dom skär in i rumpan.
Nej, jag vägrar!


Kommentarer
Postat av: Mli

Ja visst va den :) I looove :P

2009-03-04 @ 16:03:47
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0