Puts väck

Snart ska man gå och lägga sej och snart ska man upp... aldrig får man sovmorron=) Men jag har fakitiskt mej själv att skylla.
Kvällen har största delen spenderats hos Lina och Kiki. VI har bla sett på Lets dance, (det är ju inte så pjåkigt, kanske man skulle frösöka hitta kanal 4 någonstans...) jag har fått min fula utväxt färgad -vilket var väldans behövligt, och jag har lindat in Linas och Kikis hår med toapapper så dom ska vakna med fint lockigt hår (förhoppningsvis) imorgon. Dom såg för lustiga där dom satt med papper spretande åt alla håll och kanter. En helt vanligt tjejkväll, kan man säga. Typ.

Jag kanske borde förmedlat att lockarna blir väldigt lockigt på detta vis. Om man försöker dra ut lockarna så krullar dom bara tillbaka sej mot skallen igen, men det lär dom märka imorgon, om inte annat. Dessutom så släpper lockarna lite eftersom dagen går, så dom  borde vara i "normal" skick innan kvällen.
Timmy ligger redan och sussar så gott, Han måste ha gått sej fördärvat i lägenheten medans jag varit borta, jag måste komma ihåg att inte lämna honom så långa sträckor i framtiden...

Nej, hopp i säng!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0