Det var på tiden!

Jag ska alldeles strax börja promenera mot Sjöbergs för klippning och färgning. Det är ganska praktiskt med en syster som är frisör ibland (jämt), och man får ha salongen alldeles för sej själv sedan dom andra slutat . Ahhh...

Jag har inte riktigt bestämt mej för vilken/vilka fäger det blir, men det brukar ordna sej. Annars brukar jag få leka "försöks-kanin" på saker hon inte provat än, då blir det ännu mer spännande!

Kom att tänka på den gången hon skulle klippa sån där jätte kort lugg på mej, typ bara nån cm. Som var "poppis" där ett tag när hon gick första året på gymnasiet (och jag var mindre än liten), och hon glömde nog helt bort att luggen var blöt när hon klippte, vilket medförde sej att den stor rätt ut i flera veckor!!

Jag är en väldigt god människa så jag påminner henne om det med jämna mellanrum så att det inte göms i något förflutna.

Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe ja visst har jag. Ser ut som en salami. :P

Hur gick klippningen?

2009-05-19 @ 18:53:47
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0