oh ja!

Allting klart! Finnemang.
Jag har til och med hunnit med att äta och spela world tour. (jag ägde)


Jag har ett till bevis på min stora  tankspriddhet btw.
Jag och LIna var i stallet, hade just ridit, och stod och borstade hästarna. Nika har en dålig vana att hon vill klia sej mot en när hon fått av sej tränset. (Hon han "buffa" till en ganska hårt. )
Lina går i alla fall förbi henne i stallgången, och hon tar tillfället i akt:
Lina: Neeej Danika!
Jag rycker samtidigt lite i grimskaftet.
Jag: Nej Nika, inte på trädet.
.......
Jag: Nej, jag menar Lina!

En liten paus till, sedan brister båda jag och Lina ut i skratt! Jag måste försvara mej med att jag var ganska trött -heh-
Men träd? TRÄD!! Det kan man ju inte se posetivt hur mycket man än vrider och vänder på det. Inte heller försöka prata bort det genom att "jag tänkte på ett träd", för det gorde jag defenetivt inte.

Jag är utom all talan....
Jag börjar bli riktigt orolig för min mentala hälsa...
___________________________

Imorgon ska jag åter igen beväpnas med ett slagträ och en boll. På riktigt den här gången.
Jag hoppas Jocke kommer ihåg att sätta handen i öglan, igår flög slagträét över halva planen -och det är inte min största prioritet imorgon att bli träffad i skallen av ett.
Förra årets brännbollsyra spenderade jag så mycket tid på akuten att det räcker en lång tid framöver.


Bilder kommer garanterat efter helgen -hohoo-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0