Whattaah f...

Ojoj... detta bådar inte gott!
Satt just och kollade i min almenacka (-höhö- ja vet) och insåg att Brännbollsyran är inte nu till helgen men där nästa!

Vi har inte gjort något än! Inte anmält oss, inte fixat kläder, inte tränat en enda gång... ett plus på kanten är ju att vi faktiskt har ett helt lag. Det är nog det enda plus vi får.

Nu sitter jag och stressar upp mej lite här...
Vi ska anmäla i veckan, träna lite på lördag, jag och LIna ska fixa kläder i helgen... Men vi har frotfarande ett olöst problem. Vi behöver madrasser... Inte madrasser folk ska sova på (dom får sova var dom behagar), utan till något annat.

(en del av vårat lag förra året, i år kommer dom flesta av oss tillbaka -Starkare)






Kan någon gissa vad jag och Timmy ska göra den 12-13 Juni!? Wiiie! Det återstår att se...
__________________________________________________________________________


Har du problem med en dryg chef och trångsynta gnällspikar? Kanske känner du att du behöver lite extra beskydd eller lite mer kärlek i vardagen? Eller vill du bara jävlas med någon?

Gå in  här och beställ en söt liten Wodoo-docka. Finns för alla smaker, till och med du som är lite udda.

Jag skulle gärna vilja ha dom allihop, jag!

Kommentarer
Postat av: mija

nej nej Moa :) handla kläder ska aldrig kännas jobbigt :) KUUUL :) snygga ni var på bilden btw :P

2009-05-13 @ 15:44:50
Postat av: Malin

hihi, nee icke det! :)



är det verkligen nästa helg som yran är? är inte det sista helgen i maj..? :)



lycka till med klädsökandet iaf!!:) vad ska ni slå till med för coolt iår då? ;)

2009-05-13 @ 20:15:41
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Leia

Brännboll var länge sedan man spelade. :P

2009-05-14 @ 14:21:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Malin

hihihi, det är då inte lätt o hålla koll på datum alla ggr...;)

kankse paniken släppte lite nudå, då det helt plötsligt vart en vecka till för att träna ;) hehe...

2009-05-14 @ 15:21:01
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0