Onsdag

Idag har jag spenderat endast en timme på jobbet innan jag gav upp och åkte hem igen. Jag kom fram till att mitt jobb är väldigt svårt att utföra när man får kroppsskakningar värre än en vibrator på högvarv när jag försökte lyfta någonting. Inte alls så roligt som det låter.

Hur kan man känna sej så otroligt orkeslös när jag gör lika mycket om dagarna som en död guldfisk? Det känns helt orealistiskt, men det har nog sin naturlia förklaring.

När jag endå var hemma passade jag på att mysa i soffan (det har jag ju inte gjort sen igår kväll) med en ny bok. Tyvärr så bläddrade jag igenom sista sidorna bara för en stund sedan, så nu funderar jag på en välförtjänt siesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0