Huve-värk och illamående

Usch, jag var tvungen att gå hem efter bara 4 timmars knegande idag. Jag mår inte alls bra...
Vist är det skönt med lite "tidigare" helg, men jag måste säga att det inte alls känns så skönt som man kan tänka sej att det ska göra. 
Jag blev mycket gladare i hjärtat när jag kom hem och insåg att Mli gjort en ny desigt åt mej. Sötflickan där! Med bilder från våran western-fotografering och allt -höhö- det hade jag verkligen ingen aning om.

Min nya "höst-design" passar sej ypperligt bra, särskilt med tanke på att det faktikst har snöat idag. Nu i vinter kommer jag väl att ha blomstrande ängar, för att sedan byta till snögubbar och frost lagom till sommaren.
Man ska vara lite tvärsöver ibland.


En som inte är så tvärsöver, men som däremot tagit alla beteenden till en ny gräns, det är lilla Eiya det.
(Ibland funderar man om hon riktigt har alla paddlar i vattnet...?)

Nu på sista tiden har hon spenderat väldigt mycket tid i toan. Sittandes och stirrandes.  Det som förundrar mej mest är att det är allt hon gör. Det är inte mej hon stirrar på, eller någon annan som lånar toaletten (då hade jag bilvit lite rädd måste jag erkänna.)

Allt hon gör är att gå in i duschen, peta bort locket till golvbrunnen, för att sedan sätta sej ner och stirra i hålet där vattnet rinner ner....(???)





Kommentarer
Postat av: Mli

Tyvärr har jag ju ingen plattång :S

2009-10-23 @ 15:04:30
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Malin

ahahahah, jag döör!! Min och Lars katt Salle gör precis samma sak!! Jäääämt!! Varje jäkla dag så har han lyft det där gallret över avloppet! haha, fattar inte vad det är som är så kul med det.. men tydligen måste det ju vara det? :P Han brukar kunna lägga dit sina leksaksråttor emellanåt med, så att dom blir alldeles blöt o äcklig..:P haha

katter kan va bra jäkla knäppa! :D



Grymt nice bloggdesign btw!! I like! :)

kramar

2009-10-23 @ 17:37:28
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah, jaa det kan man ju verkligen fråga sig...;) hihi..

det kanske är innekatternas sätt att söka spänning i vardagen, eller nåt...;P haha!

Ses vi ikväll hos Lina o tjejerna eller? :)

kramar

2009-10-24 @ 09:56:58
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Malin

2009-10-24 @ 11:18:28
Postat av: Malin

Härligt det!! :)

2009-10-24 @ 11:18:58
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: mija

otroligt söt katt :)

synd att jag inte kan skaffa katt både pga ludde och hundarna som skulle äta upp katten :P

2009-10-24 @ 20:31:09
Postat av: Mli

Haha då ska du se stora önskelistan :P

Ett bugg, den självklara presenten, att jag glömde skriva upp det ;P

2009-10-28 @ 15:20:54
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0