Dessa underbara djur

Idag har jag varit i stallet med Lina. Inte ridit då, förstås! Jag tvivlar starkt på att jag skulle ta mej upp hur mycket jag än ville och försökte.. men jag tittade på hennes lektion och passade på att gro in mej med lite hästlukt och pussa på några mular när jag var där, så nu ska jag inte duscha på en vecka =)

Lina och Ryza


Nästan alla stalltjejer vet att bilder tagna i ridhus är misslyckade innan man ens tryckt på "avtryckaren", men jag var ändå tvungen att försöka mej på några kort. Resultatet får mej att nästan att överväga att läsa den oöppnade kamera-beskrivningen för att se om det finns någon "ta bra kort i ridhus" knapp, vi lever ju ändå i 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0