Natten går tunga fjääääät....

Nu kom vi till Ida och Noel. Två timmar hit eller dit är väl inget? Förvånad? Någon? Inte det.
Vi vaknade faktikst i tid, men vi kände att.. näe. Vi lussar för pappa istället! =)

Vi alla vet ju vad som "ska finnas på brickan till den man lussar för -Kaffe, lussebullar och pepparkakor. Det borde, om inte är, en oskriven regel, så det första jag gjorde var att ringa till min käre mor och fråga hur man kokar kaffe, (Om jag inte kan koka kaffe? Jo, nu kan jag det) och lillans lucia klänning fixade vi lätt med hjälp av ett örngott och lite glitter. Inga lussebullar hade vi. Inte heller hade vi några pepparkakor, men rostade mackor med tomat fick han allt.  Man tager vad man haver!



Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha gud så söt!!=)



Jamen du ja tycker de låter skitbra, ni är såå välkomna så!! =D



Och våran adress... den är ju getargatan 29, 93153 skellefteå.. eran då? de bli väl eran nya nu! Så ja antar att hitta.se inte kan den än?=P

2010-12-13 @ 09:27:59
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

kunde ju målat en bild, på pepparkakor o lussikatter. haha! ;)

exakt. man tager vad man haver. :P

jag har inte lussta för nån ännu idag. men ska dra fram glittret. Vetfan om det är värt o klä sig i vitt, det blir alltid kaffe eller glöggfläckar på sånt. ;)

jaaa jag är vuxen men inte fan är jag spillfri än för det. :/

grattis, får hoppas han ger dig ett kaffekokar-diplom sen. :D

2010-12-13 @ 12:37:22
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anette

Haha, så smart med örngott som klänning.

2010-12-13 @ 16:54:16
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken fin liten lucia :) och jag instämmer, väldigt fiffigt med örngottsklänning.



Kram

2010-12-13 @ 17:43:28
URL: http://borjanparesten.blogspot.com
Postat av: Mormor Eva

Vilken söt liten lucia hon är lilla Gull Luna, kramar till Dig lilla älskade barnbarn, det var ju väldigt smart att komma på att använda örngottet som lucia klänning, det är tur att Du är så fiffig älskade Moa, kramar tiil Er alla från oss i Malå.

2010-12-13 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0