Dresses

Jag har beställt en jätte snygg klänning som jag hade tänkt ha på juldagen, och som det var sagt så kom ett mail där det stog att det nu väntade ett paket till mej på busstationen här i Malå. Problemet är bara det att det inte alls fanns något paket att hämta, så innan jag hann ta mej samman alltör mycket så ringde jag leverantören och förklarade sammanbitet hur de stog till. Hennes svar blev: "Jamen, är du säker att du inte hämtad utt ditt paket i fredags?"
Eh... oj nu blev jag osäker... hämtade jag ut min efterlängtade klänning i fredags? Jag kommer inte ihåg. Eller gör jag det?
JO! Det gör jag, dumma korkade telefon-tant, och jag kan lova att det inte hänger på sin tillägnade hedersplats i garderoben! -mutter, morr och fräs-
I alla fall. Hon skulle försöka spåra paketet och se vars det tagit vägen, och om det inte kommer fram kan jag ju känna mej måttligt lurad. Jäklar, vad på dåligt humör jag blev!






Kommentarer
Postat av: Anna

Vart har du hittat dom fina klänningarna?

2010-12-20 @ 23:47:12
Postat av: Anonym

tro det eller ej, men dom här ur-läckra klänningarna finns på tradera! =)

2010-12-21 @ 07:39:47
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0