Välkommen, du långa natt.

Lillans tänder är på G. Det måste dom vara, annars vet jag inte vad vi fått för bortbyting.
Hon vaknar ca ungefär 8 gånger från och med att vi lägger henne och hon vaknar "på riktigt morgonen därpå. Inte så att hon är hyper svår-om-sövd efteråt, men tillräckligt för att hennes kära föräldrar ska vakna till ordentligt.
Som jag brukar säga till Timmy... Det är tur att hon är söt!
I lägenheten står allt stilla, förutom lilla Luna som rör sej med vindens hastighet. Wroooom! så har hon tagit sej ut i hallen eller så står hon och vinglar vid något bord. Hon verkar tro att hennes balans är något av den bästa, för rätt som det är så skrattar hon och sträcker båda händerna mot oss och, ja. Då blir golvet inget alternativ.
Kartongerna som är står o-upplockade i lägenheten är dom ökända "blandat" kartongerna! Huvva, håret reser sej på armarna bara jag tänker på dom. Ni vet, dom där kartongerna med ALLT småplock som är kvar i lägenheten i slutet som inte har rymts i dom andra kartongerna. Där finns allt ifrån tändare och tavlor till pennor och konsersvöppnare. Jag tror det som ligger där i lådorna ligger bra där.
Lilla Älsklingen vänder sej helt obekymrat från soffan till bordet, och tvärt om =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stordamen, så söt hon är :) Ah, ja läsigt med blandade lådorna. Och ofta saknar man inte ens innehållet i dom :)

2010-12-12 @ 13:04:58
Postat av: moster maya

åhh va ja saknar luna! Hon e så underbart söt så jag vill bara krama sönder henne :) Se till att komma hem snart!!! pok

2010-12-12 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0