En enstaka dag kvar...

Idag har vi äntligen hört från Sandra och Emil. Det tog ett tag, men efter stund kom jag ihåg vilka dom var...
Dom har inte ett moln i sikte, strålande sol och +30 grader.
Ungefär som här då, vill säga. Vi har också strålande sol och inte ett moln så långt ögat kan se. Temperaturskillnaden på närmare 60 grader kan vi gärna utesluta. -Hutter-

Jag for även en sväng till SURF idag -efter jag dyrt och heligt lovat Timmy att köra försitigt. Den stackaren hade nämligen drömt at vi krockat med en älg inatt, och älgens klövar hade duktigt genomborrat mej genom magen. Trevligt!
Till något trevligare så ska Lina förmodligen from nästa tisdag överta mina ridlektioner resten av terminen. Det bilr bra, det är inte allt för trevligt för min lappade plånbok att stå och betala för lektioner ingen är på =)

Jag passade även på att ta lite bilder på hästarna medans jag var där. Men det visade sej vara svårare sagt än gjort!
Det är inte det lättaste (eller roligaste) att ta bilder på hästar som är så inklädda i tjocka "lager på lager" täcken med hals, benlindor, benskydd och boots att allt man ser egetnligen bara är huvudet och en bit av benen, (är det ägaren eller hästen som fryser) och hästarna är för det mesta bara intresserade av att äta så mycket hö som möjligt.





Kommentarer
Postat av: Mli

Jo jag skulle behöva en moa och mli helg :) Men vi måste nästan vänta till efter den 13:de så jag har lite pengar så vi i alla fall kan gå ut å käka :)

2010-02-26 @ 13:16:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallo! jodå allt är bra! självdå? Jo ja jobbar fortfarande men kommer sluta om typ två veckor tror ja:) Du då? Vi är beräknade 6e maj:) Ni 8e va?? Nej vi vet inte kön och ja har inget sträck på magen, än iallafall:P Har du fått de?

Mjo eller ofast på morronen och när ja går mycke, du då? :) haha mycke fråger blev de :P

2010-02-27 @ 15:00:26
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va härligt :) Nej ja har ju som ingen fast anställning så ja kan som inte söka hp eller så. Sen har ja ha ju bara egentligen lektioner 1-2 kvällar i veckan så ja får se hur länge ja står ut:P

Ja verklgien nära! haha tokmysigt ju :)

Okej men de är ju skönt att d slipper de, hur har du de har du börjat känna av bäckenet nått då?

Och förresten, hur har eran lill* legat med hjärtljud? Råintressant tycker ja o jämföra o sen se va som kommer ut! :D

2010-02-28 @ 09:49:13
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0