paTimmyrum

Så orättvist!
Medans man själv befinner sej i bitande minusgrader, iskall snö, och där halsduk, mössa och långkalsonger är ett faktum, befinner sej nu vissa personer i Thailand(!) och ska spendera inte bara en vecka eller två, utan en hel månad där borta!

-mutter och morr- må deras månad gå lika fort som den allra sista semesterdagen går för oss andra!




Innerst inne hoppas jag att dom får en superskön, varm och avslappnande semester! Jag hoppas även innerligt att dom kommer ihåg att påminna oss om vem dom är när dom kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hörde det, Mli sa det till mig. Vad kul, Grattis! :D Jobbar du något nu, eller är du hemma och är sjukskriven?

Med mig är de bra, gör inte så mkt för tillfället, jag är mellan två jobb som man säger, haha :p Jo, jag tränar karate, har gjort det i drygt 3 år nu. Riktigt kul är det!

2010-02-13 @ 15:55:02
URL: http://maddezelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0