2010



Gott nytt och och god fortsättning, kära vänner och ovänner. (icke vänner)
Jag känner på mej att detta år kommer att blir något alldeles särkilt! =)


Med tanke på hur det förrädiska minnet sviker när man ska försöka sammanfatta julklapparna man fick i jul ska jag inte ens försöka ge mej på den punkten, inte heller ska jag lova mej själv att "nästa år ska jag minsann uppdatera blogg-stackaren duktigare", vilket jag faktiskt var nära att göra! Men som tur var tog jag mitt förnuft till fånga i sista stund för att istället lova mej själv att inte ge något lyårslöfte i år (förra året?) men det bröts ju redan där... typiskt.


Star Wars går på 4:an nu, så jag ska pallra mej tillbaka till soffan och glo vidare på den. Timmy blev alldeles förfärad när jag berättade att jag inte sett dom än.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men d va då på tiden att du uppdaterade bloggen kära syster!!Har längtat =) Vi ses sen idag PoK

2010-01-03 @ 11:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0