God morgon

foto: Jag


På direkta order från Timmy
ska jag gå och köpa mej en ny telefon idag. Jag kan bara inte förstå varför? Min nuvarande funkar förträffligt bra!
Okej, batteriet är kanske lite dåligt sedan den fick sitt bad i tvättmaskinen, håller max 5 timmar i sträck... och den startar inte ibland... inte heller har den vidare bra teckning... och den ringer upp folk på måfå ibland...
Men förutom det funkar den förträffligt bra!

Jaja, jag får väl vagga mej ner till stan när det öppnar, hade endå tänkt köpa skrivar-papper och sånt. (Yes, vi har äntligen köpt en sån allt-i-ett-skrivare)

Hunnit fylla år har man också hunnit med. Fulla lägenheten var det med folk, -Puh- det blir varmt kan jag lova! Gott fika med presenter, blommor och kort, och fina sånger både "live" och per telefon. Kort sagt en väldigt bra födelsedag.


Jag är på gott humör idag, så på grund av alla uppmaningar jag fått så bjuder jag härmed på en bild.


Jag själv tycker att det är en väldigt smickrande bild! När jag ser mej själv i spegeln ser jag hundra gånger större ut =)

Kommentarer
Postat av: storasyster

du e såååå fin,men håller med om att magen ser större ut "live" än på kortet =)

2010-01-23 @ 10:16:18
Postat av: Malin

aah vilken sötmage du ha börjat få! :)

när vare det lilla livet är beräknat?



ps. grattis i efterskott också!! :D



kramar

2010-01-23 @ 10:50:23
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: wickan

ååååh va kul att äntligen få se sötmagen! :) hoppas allt går bra för er!:) och grattis i efterskott!!

När är du beräknad?

2010-01-23 @ 15:12:30
URL: http://wictoriagrundberg.blogg.se/
Postat av: lillan

naww grattis till graviditeten i skolan har vi nu kärlek och 6 tema och idag så snackade vi om graviditet med mer och allt inom det området. är det flicka eller pojke eller tvilling?:D

2010-01-27 @ 15:55:41
URL: http://victoriahemby.blogg.se/
Postat av: johnny

hej Moa. att vara gravid är någonting vackert. det bör ju göra dig till en vacker gravid kvinna ? :) vill säga grattis igen och önska dig och Timmy all lycka i världen :) vi ses någon gång :)

2010-03-18 @ 15:51:24
URL: http://poro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0