Hubb Hubb

Helg igen. Veckorna går verkligen superfort, och det känns som dagarna går ännu fortare när jag inte jobbar heltid.
Jag hade tänkt fara å simma idag, men det får bli imorgon istället. Ikväll ska vi bara mysa!

Vi såg just The time traveler´s wife, och fastän jag för tillfället börjar grina av Die hard så måste jag säga att det var, på riktigt, en riktigt tår-framkallande film. Rekomenderas till alla som har någorlunda likadan filmsmak som jag.
Du, mamma, skulle nog gilla den om du inte redan sett den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst va den bra!!!O vill du grina mera så är ju my sisters keeper eller nåt sånt med cameron diaz ännu sorgligare!!en riktigt "fin" film....

2010-01-29 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0