Biip

Irritation är inte ett nog starkt ord för vad vi upplevde igår!

Jag och Timmy har länge funderat på att köpa Babyvakt, men det har inte blivit av då vi inte riktigt känt oss beroende av någon ännu. Balkongen våran ser alltför opålitlig ut för att jag ska våga ställa ut min allt där, (höjdskräck kombinerat med tredje våningen är inte att rekommendera) och hemma på rönnbärs och Moräng behöver hon aldrig känna sej övergiven då huvuden sticks i vagnen regelbundet av mor och far-föräldrar, mostrar morbröder och allt vad det heter!

I morgon ska vi åka till Timmys ena syster där det nalkas 30 respektive 50-års kalas i helgen, vilket betyder galet mycket folk kombinerat med hög musik och alkoholhaltiga drycker. Vi kom imponerande snabbt fram till att det vore skönt att kunna lägga en sovande Luna uppe i huset istället för att ha henne nere bland allt stök, så Timmy pinnar helt enkelt iväg och köper en Topcom Babytalker 1020 (bäst i test på classes)


Jag blir som ett barn på julafton när vi köpt något nytt, så Timmy låter mej öpna förpackningen (är det bara jag som brukar be om att få saker inslagna bara för att få öppna när jag kommer hem?) och jag vrider och vänder, läser beskrivning och pluggar i batterierna.

Men... va händer nu?! Det börjar ryka ur fanskapet!!



Nu gick det ju allt bra, men jag kan inte sluta tänka på vad som kunde ha hänt..
Tänk om
vi haft vakten brevid Luna i sängen och inte varit där, Tänk om det börjat brinna... Usch!
Ja, vi fick i alla fall en ny, och den ska testas mycket och väl innan den lämnas ensam med något barn kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men det var ju hel galet och otäckt! Hoppas att det blir ett toppen kalas för er alla :) Vi får höras!

2010-07-29 @ 14:37:47
Postat av: Evelina

Jo jag har provat biotin längre perioder och inte sett några förbättringar tyvärr :/ Jo få se vad jag ska hitta ¨på.. Inge kuL :(

2010-08-03 @ 21:12:52
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja ammar honom, och så får han en flaska på kvällen innan han går isäng för kvällen:) Hur stor är eran tjejja nu?:)

2010-08-04 @ 13:07:30
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: hanna

Jo de vore tokroligt att träffas nån gång med småttingarna!! =D

2010-08-04 @ 16:56:22
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0