Lilla föl

Det var alldeles för länge sedan jag var och hälsade på Danika och Sprettur. Nu när jag tänker efter så har jag ju inte varit där på hela vintern. Dåligt!
Men nu hade jag i alla fall alldeles för många anledningar att åka dit, och en av dom är ju att lilla Danika äntligen fått sitt lilla föl, och det räcker ju och blir över.
Hon var så fin, så fin. Om vi inte hade haft så fullt i bilen hade jag packat med henne i bilen hem, för mjölk har vi ju -höhö-









Åhh äta upp!

och så gosig! Hon nästan klättrade på mej där jag satt, och sög på både näsa, händer och öron, men kom då och då på att det nog kom mer mat ur mamma och vinglade dit =)

Lilla Danika var så lugn och harmonisk, annat var det då det var hon och jag -heh-
Jag saknar den lilla knasbollen..





_____________________________________

Det stod läkarbesök på lillans (våran lilla) schema idag, så vi rullade dit (i tid, tro det eller ej) bara för att få försäkrat vad vi redan viste -att hon är perfekt. Helt perfekt. Fina, älskade Luna!

Lilla fölisen är ju lämplig storlek åt Luna, så jag får nog ta med henne nästa gång så dom får ta sej en tur i hagen. Båda två är dock en aning "rangliga" ännu, men med lite benträning så...

*Kärlek i högsta grad*

Kommentarer
Postat av: ida

Nawwww!!fölet är väldigt söt men lååååångt ifrån hur söt lilla luna är!

2010-06-17 @ 20:30:16
Postat av: Liza

Föl är underbaraaaaaaaa!!! :D <3

2010-07-04 @ 16:24:56
URL: http://miissapriil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0