Fredag

Lillan har just somnat och jag funderar på att själv ta mej en power-nap så här mitt på blanka dan.
Hon sover hur bra som helst på nätterna, men själv har man båda öronen vidöppna och vaknar för minsta lilla, så det är inte konstigt man känner sej lite grötig =)

Timmy började om att jobba igår, och det var inte lika "läskigt" som jag trodde det skulle bli att vara ensam med lillan, vi klarar oss hur bra som helst! Självklart skulle jag inte tacka nej om han fick stanna hemma ytterligare några veckor, men vi måste ju ha mat i kylen vi också. Att gå hemma ger inte så bra betalt som jag tycker det borde göra.


Kommentarer
Postat av: Jennie

ojojoj, har nästan glömt hur det var de första veckorna:) Snart får du nog lite bättre ro till att sova men passa också på att sova på dagarna bara för att du kan! Här är den tiden nu förbi och jag önskar ibland man skulle kunna ta sig en liten powernap:)

2010-05-10 @ 21:44:51
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0