Asså.... va?!

Altså, nu är jag då helt ställd... jag har altså blivit moster idag!
*
*
Idag, kl 17.21, tyckte Ida och Johnnys lilla NOEL att han fått nog magens insida och tyckte det var dags att äntligen få träffa mamma och pappa på riktigt för första gången =)
2890 gram och 47 lång... så liiiten! Lillan var ju värsta biffen i jämförelse med sina 3420 gram, och vi tyckte hon var så liten, så liten. Tänk om jag inte vågar hålla =)
*
Jag kan på riktigt inte fatta att dom i denna stund förmodligen, alldeles utmattade, sitter som världens stoltaste föräldrar och ler mot sitt sovande underverk. Dom har blivit föräldrar. Shit! Jag har blivit moster. Shit!
Detta hade jag inte väntat mej förrän om tre veckor, minst!
Tack vare min förkylning från HELL så måste jag även vänta några dagar innan jag får se honon också! Åhhh, bajs bajs bajs. Jag vill snusa på honom nu, och lillan vill träffa sin lillkusin =)
*
Grattis älskade Storasyster!!
*
*
Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött
- ut kom en liten mänska
som ingen förut mött!
*
Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.
*
Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma.
*
Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt väller fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram.
*
*

Lunas 1 vecka gamla fingrar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Magiskt vad roligt :)

Grattis Ida och Johnny och Moster Moa:D

Ni verkar få barn som vill se världen snabbt i din släkt!

2010-11-02 @ 22:00:07
Postat av: Mli

Men men! Hon kan ju inte få före mig, attans bajs. Men grattis till dom nyblivna föräldrarna, jag är så avis!!!

2010-11-03 @ 12:04:50
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0