Harry Potter och häst-virkning

Bilden hämtad HÄRifrån
Ja, då har även jag sett den nya, omtalade Harry Potter filmen. Jag tycker den var riktigt se-värd, men absolut ingen man "måste" se på bio. Det går nog lika bra med en 60 tums TV...
Den bjöd på många, många skratt och några nästan gråt-tillfällen, så man får helt enkelt ha lite överseende när det blev aningens långtråkig uti kanterna. Allting viktigt måste komma med så puckorna som inte läst boken hänger med... =)
Den får 7 välförtjänta gummisulor av 10 möjliga.
Annars då? jo, jag har kämpat med att dra in ytterligare några vuxenpoäng förutom stickningen -Jag har nämligen lärt mej virka! Självfallet har jag även dragit Timmy med mej.
Ingen av oss är särskilt jätteduktig på virkningen (än, då...) så för att inte tappa bort oss fullständigt i varven sitter vi båda knäpptysta och räknar... "Ett... två... tre... fyra... sex... nej, fan!"
Våra kvällar är med andra ord fullbokade av våran tysta, privata och ytterst hemliga syjunta.
Vill du vara medlem? Det är nästan kostnadsfritt -bara 1500/termin!! (eget garn medtages)
Passa på! Maila mej på [email protected]
Först till kvarn...
Här är i alla fall mina två senaste (enda) mästerverk!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hahaha så ooooerhört söta små hästar! Det måste ju vara SKITsvårt att göra såna??

Värsta fränt att ni har syjunta, det är inte alla som skulle få med sig sin sambo på det (jag syftar på mig själv då alltså :p)

Ha en toppenhelg!

2010-11-26 @ 11:02:26
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com
Postat av: Karin Fahlèn

superfina hästar, sluta vara så händig:)

2010-11-26 @ 21:43:54
URL: http://roligatider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0