Rubens barn

Dom här dockorna är ju bara för underbara! Jag tyckte bestämt lillan sa att hon önskad en sån här i julklapp =)

.
~
"Alla våra dockor är individer - precis som du och jag!
Det gör att du i varje möte får en personlig relation med ditt speciella Rubens Barn, vars milda utseende väcker fortsatt stor nyfikenhet och är den största hemligheten med framgången för Rubens Barn!
~
Vår medvetna tillverkningsmetod är att varje enskilt broderat öga, Liksom varje mun appliceras och sys för hand på varje exemplar. Det är dessa näst intill osynliga, men oerhört viktiga skillnader hos varje docka som gör ett Rubens Barn alldeles speciellt levande med egen individuell utstrålning och själ.
~
Det värmande kroppsmaterialet av mjukaste fleece är speciellt utvalt för är att locka extra till beröring, välbefinnande, tröst och trygghet hos gammal och ung.
~
Våra dockor är skapade för alla åldrar, och tilltalar alla åldersgrupper. Med våra dockor leker barn i många hem, och dockorna röner stor framgång i skolor rehabilitering och demens vård."
~~
www.swekidz.se

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe njaa lite stor är hon lång i kroppen också :)) okey va bra då!! :D

kram

2010-11-05 @ 16:49:31
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: M

söt blogg! hade/såna där jag också ;-)

min systers lilla flicka brukar leka med dom när hon är på besök.. kram

2010-11-07 @ 21:33:31
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0