Tisdag Nov 9 :1

Lillan har just somnat för andra gången idag och jag håller på att rengöra ugnen. Medlet är ditsprayat, men jag väntar med att rycka in ett tag till så medlerna, förhoppningsvis, gör sånt underverk att det bara är att torka av...
Jag använde mej till och med av uttrycket "Två är bättre än en" och använde två olika sorters medel, och jag hoppas stenhårt på att det rengör dubbelt så bra.
~
Är det bara jag, eller har alla ett tyst, hemligt avtal med sej själv som man inte får reda på förrän det är dags att flytta, nämligen att man absolut inte ska slösa någon dyrbar tid åt att rengöra ugnen.
Att torka av plattor, bänkar och bord efter maten har ju blivit lite av en självklarhet, men ugnen? Äsch, den skiter vi i!
~~
~
Såg även HÄR att vanlig tandkräm fungerar superbra som "polering" på luckan, det tål ju att testas.
~

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, inget :) Hur känner du inför att snön kommer nu då? :P

2010-11-09 @ 14:24:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0