Nov. 8, 2010

Idag bjöd vi in oss själva hos Ida och Johnny, och det är här vi har spenderat ungefär hela dagen. Dom hade kvar bland annat en kladdkaka och en halv Geisha-kaka som dom ville bli av med, och jag är snäll som vanligt och offrar mej.
Timmy hann inte få sej någonting, men han får skylla sej själv. Han vet att han måste ligga i om han ska hinna snappa upp godis innan det blir slut =)
~~
Luna och lillkusinen Noel
~~
Lillan ville så gärna bara smaka/dra lite på Noels hår, men hon var inte snabb nog för fyra par händer. Bättre lycka nästa gång...

Kommentarer
Postat av: maya

så fina bilder :) dom e så sööta :)

2010-11-08 @ 18:02:42
Postat av: Ida

Världens finaste e dom! =)

2010-11-08 @ 20:11:22
Postat av: Mormor Eva

Gud vilka söta underbara barnbarn vi ändå har. Jag blir så glad när jag ser dom, vill ha dom nära så att jag kan krama dom och hålla om dom, och pussa dom.

2010-11-08 @ 21:43:33
Postat av: Mormor Eva

Vilka underbart fina barnbarn jag ändå har, puss på Er små raringar

2010-11-08 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0