Åh, så rolit!

Idag har vi haft ett litet förberedande möte med presten inför Lördag. Huvva, jag känner hur sjuk jag blir bara jag tänker på det. Dessutom ska vi gå först för att vi har äldsta barnet. Suck, Luna, kunde du inte ha simmat kvar 3 dagar till... =)
Mötet med presten gick i alla fall bra, vi fick vet hur allting (förhoppningsvis) skulle gå till, när Gudmoren Maya ska läsa dikt och när "farbror" Emil ska sjunga. Det blir nog bra det där.

Annars idga har vi roat oss med att titta på när småkusinerna "kivas" om vem som ska få Lunas napp. Det finns jätte gulliga bilder, men den här datorn vägrar ladda upp bilderna -morr- nåja, men jag kan däremot berätta att snålvattnet rann på dom satt där med sin inte 100%:iga koordination.



På tal om annat måste vi börja flyttpacka!! Yes box! 1:a december flyttar vi till våran, mycket mycket efterlängtade, lägenhet. Såå härligt! Så alla som känner för lite gratis workout är mer än välkomna att hjälpa till. Vi ber däremot alla kleptomaner att hålla sej undan.

Kommentarer
Postat av: Mli

Åh va kul att ni får flytta in snart! :D

2010-10-19 @ 08:30:42
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Jag har aldrig sagt att man inte får klaga, men nej jag har väl inte direkt ändrat min inställning. Tycker jag är skitjobbig och jätteirriterande. Förstår inte hur någon står ut med att umgås med mig över huvud taget... :)

2010-10-19 @ 16:42:00
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: lina

meen Moa då, glömde du bort din bästaste Linas födelsedag igår ;)

2010-10-19 @ 17:20:44
Postat av: Linnea

svar: Tack:) Eller vad man ska säga ^^

2010-10-20 @ 17:53:53
URL: http://emmamaddelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0