Humm humm hunmmer

Inatt vaknade lillan vid ett och hade 39,7 grader feber, huvva! 5-månaders sprutorna gillas INTE!!
Efter det verkade hennes förmåga att somna ha total-försvunnit då hon låg och "Humm":ade i lite mer än två timmar.
Med andra ord har min natt bestått av vankning av och an i dryga 2 timmar med en supertrött, hummande Luna i mina armar. Hon somnade dock då och då, men vaknade och humm:ade värre än någonsin om jag försökte mej på att lägga ner henne.
Vi slumrade till en stund i soffan (sittandes) och efter det kunde jag faktiskt lägga henne utan att hon vaknade. Att hon sedan vaknade till ungefär varje halvtimma verkade vara en självklarhet.
.
Nu har vi dock stigit upp en sväng och kan nu konstatera att det här är det första "jobbiga" natten i lillans liv. Stackarn, det kan inte vara liten och ha feber... nu har hon dock "bara" 38,7 grader, man kan inte annat än att tycka synd om henne.
Lilla Hjärtat
.
.
Bilden hämtad HÄRifrån

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ijja, hoppas det går över riktigt snabbt. :(

2010-10-14 @ 10:00:59
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0