Usch!

Usch fy och blä!
Med tanke på hur otroligt mycket det blåste igår kväll, så ska vi vara glada att vårat hus står kvar över huvud taget!
Timmy må inte vara någon Pippi Långstrump, men att han inte fick upp dörren till balkongen tyckte jag var olycksbådande nog. Jag försökte titta ut så gott det gick (dåligt pga vind/blåst/snö/regn) och om jag skulle se/känna minste lilla hus-rörelse så skulle jag kasta in katterna i buren samtidigt som jag skulle säga åt Timmy att ta lillan.
PÅ riktigt, jag tänkte så.
.
.________________
Resten av dagen var inte fullt lika spännande. Jag och Kicki åkte en sväng på EXPO, och som vanligt då man inte ska köpa något hittar man verkliga fynd som skulle vara brottsliga att motstå. Så med andra ord är jag numera en brottsling. Helt mot min vilja, dock...
.
Babysången som skulle äga rum igår total-skippade vi på grund av våran stora familje-förkylning. Japp, rinnande näsor har nu i tre dagar varit ett faktum, och för att underlätta lillans rinnande införskaffade jag igår en näs-sug.
.
.
.
.
bilden hämtad HÄRifrån
.
.
Jag ska inte ens föröka förneka att inte både jag och Timmy provat den, och till min lättnad fanns det faktiskt ett slags "snor-stopp" så att man inte -gulp- skulle råka svälja något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0