Klurigheter

Idag stod det "5-månaders-kontroll" på vårat schema, och efter Timmy ringt och frågat efter tiden, och dessutom konstaterat att det inte alls var idag utan nästa vecka (höh), så var våran dag plötsligt helt blank.
Inga som helst besök eller enes något fnuttigt ärende att göra idag, så våran lilla trio begav sej in mot stan för lite fönstershopping stället.
.
Dock blev det inte enbart fönstershopping då vi fick syn på små Mini Puzzle. 3 för en hundring -ett riktigt kap enligt vår mening.


Vi spenderar våra pengar väl, med andra ord.
Innan jag tog isär dom helt studerade jag noga, i hemlighet, hur man skulle sätta ihop fanskapet igen (ja, jag kunde inte låta bli) så det sägs väl självt att jag inte fick ihop någon av dom när jag sedan försökte.
.
Efter ytterligare en studs knåpande hade jag fått ihop 2 av 3, och jag kan nästan svära på att det är något som inte stämmer med den sista! Det konstiga är att den såg hel ut när vi köpte den, men dom försöker antagligen bara lura oss på pengar...

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Wow, vilken fin design du har på din blogg.! Jag gillar din signatur spesiellt mkt!! Tack för titten i min blogg - ja jag tokgillar Tradera!! :)

2010-10-06 @ 14:19:34
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0