Vad är det för en dag...

är det ingen vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är EMILS födelsedag Hurra Hurra Hurra!!
.
.

.
.
Igår när jag gick på stan försökte jag klura ut vad vi skulle tänkas ge Emil i födelsedagspresent.  (det gäller att vara ute i god tid..)
Det är inte världens barnlek att köpa en bra present till en 23-åring som är usel på att önska något. Dessutom är han av motsatta könet.
Det är såå mycket lättare att köpa presenter till en tjej, då kan man tänka på vad man själv skulle önska sej. I stort sett i alla fall.
Vad han skulle få struntsaker så skulle man nog se lika glad ut oavsett. Det kanske man skulle ta och utnyttja... =)
.
I alla fall så hittade jag den perfekta presenten inne på Apoteket, (eller Kronans DROGHANDEL som det numera heter) nämligen näsklämmor för snarkande personer.
"Vad bra", tänkte jag. "Då hjälper jag ju både Emil OCH Sandra".
Med stora kliv går jag mot hyllan där dom förvarades, och såg till min besvikelse att det bara var för "lätt snarkande personer"... Typikskt, då var det ju ingen idé.
bild hämtad HÄRifrån

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha det hade varit en bra present, synd att den inte hjälpte mot riktiga timmerstcokar. Dock verkar det som att jag blivit imun mot "emilsnarkning", det är bra :D

2010-10-10 @ 01:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0