Finished

Stickning är nog tamme tusan lite beroendeframkallande! Varje gång jag får en liten stund över så masar jag mej mot soffan och vevar vidare med mina stickpinnar, i skräddarställning förstås!

Babysickar är dock ganska tacksamt att sticka då dom blir klara i en rasande fart. Bara dom två senaste dagarna har jag lyckats veva fram både sockar och matchande små-vantar till.



(vantarna väntar dock på att bli igensydda längst ut, och trådarna ska förstås fästas... men sen så.)



småvantar







Jag har fått blodad tand, jag måste göra meeeer!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint det blir och vad roligt det måste vara att kunna :) Jag ska baske mig försöka!

2010-09-19 @ 12:01:00
Postat av: HelloNicki

Hoppas du haft en mysig helg :)



Kram!

2010-09-19 @ 13:50:46
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Karin Fahlèn

Sjukt fina stickningar du kan göra:)

2010-09-19 @ 17:24:00
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e såå duktig lillasyster!Å d bästa av allt e ju att jag ska få dom!!! =)

2010-09-19 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0