GoD mOrGoN bLoGgEn



Här ser man en av många variationer man kan råka ut för om man lägger sej i blött hår.

Lillan har just käkat gröt på 1 dl följt av 90 ml ersättning, så nu sussar hon nog gott i minst en timme. Nu efter en stunds "egen-tidande" så har jag stickat klart ett par sockar till, så nu ska jag börja med vantarna till =)



Det syns inte så bra, men det är i alla fall någon slags fläta mitt fram. Jag gillar dom vita sockarna bättre än dom färgade, tror jag.. vitt är så fint på små-bebisar =)



Kommentarer
Postat av: sandra

Spännande att vakna på morgonen och se vilken frisyr man har :D Det rullar ju på magiskt bra för dig med stickningen! Du får börja sälja på marknader :D

2010-09-23 @ 10:20:55
Postat av: Katta

Va du är superduperduktig Moa!! Storkok, sticka osv.!! :)

Jag kommer inte att göra nått av det även den dagen jag blir mamma...jag är alldeles för lat för sånt :p

2010-09-23 @ 11:30:29
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0