IKEA

Puh! En heldag på IKEA tar verkligen på´en både fysiskt och psysiskt. Jag är helt väck i kroppen och jag funderar starkt på att strunta i både tänderna och smink för att fortast möjligt krypa ner under täcket.

Lillan har skött sej exempariskt idag. Hon söker verkligen kontakt, våran lilla skit, för hon har lett stort eller skrattat åt varenda människa på IKEA. Och idag är det lönhelg, så det säger inte lite! Om hon inte har träningsvärk i skratt-muskeln imorgon då vet jag då inte!
Men det tar på liten att vara tok-glad en hel dag. Hon har legat helt däckad sedan strax över sju, hon vaknade inte ens när vi tog på jamas (pyjamas) och bytte blöja, så vi får se hur morgonpigga vi får lov att bli imorgon =)
(Eh Timmy, du tar henne i morgon va..?)

Annars är jag helt komplett nöjd över dagens inköp. Trots vårat enstaka varv runt i IKEA så hann jag grabba allt jag skulle ha, och lite till -Där ser man! Det gäller att passa på. 



Näe, jag måste nog ge vika nu. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mli

Sv: de kommer bli jättemysigt, men nu blir jag alldeles otålig och vill få tapetserat NU! :D

Klart ni måste hälsa på :) Och jag vill se den nya lägenheten!

2010-09-25 @ 23:21:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Åh va kul! :D

Tror säkert de blir hur bra som helst. Får ni omtapetserat hela lägenheten?

2010-09-26 @ 10:22:13
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0