Bert-Man!

Jag ska be om att få tala om för alla att det inte är ett dugg lätt att blogga, eller sitta vid datorn över huvud taget, när man har en alldeles för gosig kisse-mjao som försöker stjäla lite uppmärksamhet samtidigt.
Eftersom hon är en liten kisse som gärna vill ha ögonkontakt när man kelar med henne så duger inte knäet att ligga på. Neej, hon hoppar upp på datorbordet och lägger sej -pladdask- rakt ner över båda tangentbordet och musen och kurrar på högvarv vare sej man klappar henne eller ej.
Att hon inte är i minste laget talar väl för sej själv.

I alla fall så har jag fått hem en hel hög med bodysar tll vrakpris idag, då min kära mamma var så vänlig att tala om för mej att Coop hade någons slags utförsäljning, och 10:- per body är inget jag rynkar näsan åt. Någon gick för 20:-, dock är även det överkomligt =)



Lillan växer så det knakar i taket, nästan. Det är inte bara en gång man tittat på en body, och tänkt "Oj, den här är nog aalldeles för stor.." och när man krängt på henne den visar det säg att den nog inte var så stor. Jag måste nog bli mera vän med mitt ögonmått, tror jag.









Våran glada lilla tjej! Hennes skratt smittar värre än vinterkräk-sjukan <3

__________________________________



Kommentarer
Postat av: ida

naw....usch va ja sakna henne!!och er såklart ;) tur ni bo nära :) tro ja kom förbi en sväng imorrn! Kramis

2010-09-03 @ 21:01:17
Postat av: Anneli

Men så söt.. :) Man kan inte annat än le här borta i Malå också.. :D

2010-09-05 @ 10:05:17
Postat av: sandra

Vilken Gotjej ni har :D Inte illa med 10 kronor för bodysar, kanske borde lagra haha!

2010-09-06 @ 14:52:24
Postat av: Emilia

Vilken underbart söt dotter :)

2010-09-10 @ 23:52:02
URL: http://emiigull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0