Va blire för mat?


Ikväll kommer Emil och Sandra över på middag, som enligt mitt tycke verkligen var på tiden! Vi har umgåtts på tok alldeles för lite den senaste tiden.

Med andra ord så har jag stått i köket i timtal (höhö) för att förbereda den perfekta middagen, men nu är jag färdig. Blev det tacos? Pizza? Kött/potatis? Fiskpinnar? Makaroner? Ärtsoppa? (det sistnämda skulle jag dock kräva en ordentlig summa pengar för att stoppa i mej)






Nej, det blev Smörgåstårta!




Se, ett sånt Master-Piece!






Är det inte middag snart?

Kommentarer
Postat av: Karin Fahlèn

Smörgåstårtan såg riktigt smaskig ut!! Den skulle jag vilja ha receptet på:)

2010-09-09 @ 16:10:24
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var en magiskt fin och god middag, passar alla dagar året runt som vi sa ;D

2010-09-09 @ 16:26:04
Postat av: lina

meen..jag vill också komma på en sån finmiddag ju ;p

2010-09-09 @ 18:34:05
Postat av: Karin Fahlèn

Vad bra, min mail är [email protected]. Tack så mycket!!:)

2010-09-09 @ 18:51:32
URL: http://roligatider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0