Dags att packa, kanske.

Lillan sitter för tillfället och testar djupet på mina ögonglober och jag försöker få ner några vettiga rader skrattandes och med en hand. Det är klurigt det.
I alla fall, efter en hel halv-dag med Jennifer, Kevin och lilla Catalina så är vi nog båda lite slut i kroppen, och att packa till en Påsk-helg i mitt gamla barna-hem kändes som världens största projekt. Jag väntar nog ett tag till, vi ska ju inte åka förns om minst två timmar och alla vet ju att ju längre man skjuter på det -ju lättare går det att packa!
Jaa...? Ju tidigare man börjar, ju fler saker som man "kanske" behöver kommer med, vilket alltid slutar med att vi har packning för två veckor när vi egentligen bara ska vara borta två, tre dagar. Men däremot om man försöker att packa in i det sista så haffar man bara saker som verkligen behövs och kommer att användas! (knackar mej på huvudet) -Man är ju inte dum, inte. Jag ska bara försöka ignorera den lilla rösten i bakhuvudet som säger att vi kommer att glömma något.
Åter till idag-dagen. Först promenerade vi till Jennifer för husinspektion och fika. Lillan och Kevin bekantade sej relativt snabbt och turades sedan om att sparka Kevins fotboll och hans stora ballong. Lillan beslagtog hans matstol när det var lunchdags, och jag tror nästan han blev lite butter över det för han vägrade sedan att äta en endaste tugga =) Haha. Söt.
Det var även roligt att träffa Jennifer igen! Trots att vi bott i samma stad i flera år har vi inte sett skymten av varandra sedan 9:an, men förhoppningsvis blir det ändring på det nu. Det ska bli riktigt kul att ha någon man känner (eller lär känna) här i Flurkis. Dubbelt så kul när det inte är många månader mellan små-trollen heller.
Swisch! Lillan åker rutchkana. Mamma assisterar för säkerhetsskull!
Hupp!
Moster Maya och Jonas kom förbi
Gung, Gungeligung!
Gung, Gungeligung!
Söta Kevin var förstås också med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0