Det blåser och susar i Flurkis idag

Lillan har just lagt sej för sin förmiddagslur och jag planerar att titta lite på O.C medans. Jag skulle ungefär kunna döda för att få Seth Cohens (Adam Brody) tunga! Altså inte tungan i sej då utan hans alltid så klockrena kommentarer.
-Rraawwrr, han skulle inte bli nedknuffad från våran säng varken av mej eller Timmy. Jag har frågat.
Det är många som frågat vad lillan önskar sej i sin allra första 1-års födelsedag, och jag har väl inget annat val än att vidareförmedla hennes önskningar.
För det första önskar hon sej en häst. Inte en sån där löjlig låtsashäst, utan en riktig. Hon satt och pekade ut hästar på blocket igår, och jag fick nästan hota med majskroks-indrag innan hon äntligen gick och lade sej.
För det andra har hon gått och mumlat om en OnePiece i stl Small i nästan tre veckor nu. Jag vet inte varför hon vill ha en sån stor nu, man jag antar att jag kan offra mej och använda in den åt henne tills den passar..
och för det tredje så tror jag att hon önskar sej pengar. Sisådär en miljon. Det är vad hon pratat om i sömnen i alla fall.
Sedan har hon inte önskar sej något mer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack,det var ju 3 solklara presenter ;)



Kramen!

2011-04-18 @ 09:38:01
Postat av: Sandra

Då för vi över en miljon till Lunas konto men säg ingenting till henne förens födelsedagen ;)

2011-04-18 @ 14:20:22
Postat av: Hanna

Haha rätt lik Tims önskelista faktiskt, fast han ha me en fyrhjuling oxå.. höhöhö;)

2011-04-18 @ 15:13:52
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0