Till mitt Bibliotek

1.  Stormen vaknar (Sagan om Drakens återkomst del 10) av Robert Jordan
2.  Fursten av Kaos (Sagan om Drakens återkomst del 11) av Robert Jordan
3.  Svarta tornet (Sagan om Drakens återkomst del 12) av Robert Jordan
4.  Vindarnas skål (Sagan om Drakens återkomst del 13) av Robert Jordan
5.  Knivarnas väg (Sagan om Drakens återkomst del 15) av Robert Jordan
6.  Järnets tid (Sagan om Drakens återkomst del 16) av Robert Jordan
7.  Vinterns hjärta (Sagan om Drakens återkomst del 17) av Robert Jordan
8.  Tar Valons fånge (Sagan om Drakens återkomst del 21) av Robert Jordan
9.  Törst av Richelle Mead
10. Fruset blod av Richelle Mead
11. Skuggkysst av Richelle Mead
12. Löftet av Richelle Mead
13. Andens kraft av Richelle Mead
14. Frost av Maggie Stiefvater
15. Feber av Maggie Stiefvater
16. Jag saknar dej, jag saknar dej! av Peter Pohl
17. Linas kvällsbok 1 & 2 av Emma Hamberg
18. The dirt av Neil Strauss
19. Upprorsänglar av Libba Bray
20. Längtans rike av Libba Bray
21. I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell
22. Det fattas en tärning av Johanna Thydell
23. Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell
24. Innan jag dör av Jenny Downham
25. Förlorad ängel av Becce Fitzpatrick
26. Bränd av P.C. Cast, Kristin Cast
27. En flickfotografs bekännelser av Bingo Remer


Så... om någon känner för att köpa mej en bok =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0