Pjuh!



Lilla gumman, när blev du så stor?
Det känns som om det bara var igår som vi kom hem med dej från BB och du vägde hälften så mycket som du gör nu. Medan du spenderade dagarna med att sova och äta så tyckte vi plötsligt att dagarna blivit för korta! Dom första dygnen kan jag räkna mina sovtimmar på en hand, men vi kunde helt enkelt inte stirra oss less på dej, och det kan vi fortfarande inte.  
Vi bytte plikttroget blöja varje gång du vaknade eller ville ha mat, och det var inte bara en gång som en "tom" blöja kastades och ersattes med en ny. Annat är det nu då blöjan hänger till knäskålarna innan den kanske måste bytas. Haha.

Ditt första år har präglat våra hjärtan med helt underbara minnen som vi kommer att behålla resten av livet och vi är så otroligt tacksamma över att du finns i våra liv ♥ Mamma och Pappa Älskar Dej! ♥






Lillan och gammel-farfar Stig

paketöppning!

Maya assisterade

Visar upp sitt sandlåds-kit

Födelsedagsbarnen!



Vad tusan är såpbubblor för nåt?!







Presenter lillan fick:
Käpphäst, dock-babysitter, asfaltkritor och såpbubblor av mormor och morfar
Tunnel och sandlåds-kit av mamma och pappa
Dockvagn, docka och bil av Maya, Jonas, Kim, Anneli, Ida, Johnny, gammelfarmor och gammelfarfar

Perfekt Fit!


Tack för alla fins Presenter♥


Kommentarer
Postat av: Faster Ramona

Åh...jag längtar till söndag då jag får träffa min fina brorsdotter! :) (ni också såklart Timmy och Moa).

2011-04-22 @ 19:20:06
Postat av: hanna

Grattis till Luna från oss!!!:D Och Tim hälsar såklart oxå Grattis i skickar en slängpuss!:)

2011-04-23 @ 07:37:50
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Sara - utbytesstudent i Frankrike 2011/2012

Vilken fin klocka! Var har du köpt den?! :)

2011-04-25 @ 16:36:24
URL: http://http:/saranissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0