Här händer det grejer !!

Pjuh, det känns som att jag inte fått känna på dom rara tangenterna på evigheter, men jag har helt enkelt haft annat att göra.
Jag måste absolut få tag i bilderna från helgens bravader då jag tror att dom är absolut klockrena, (jag har även 2 FETA blåmärken på insidan benet, huh?) så MONA om du läser detta får du gärna skicka dom bästa bilderna på min mail =)

Annars rullar vi på i en faslig fart här borta. Jag har endast en, EN, dag i frihet kvar innan slaveriet börjar och jag inte riktigt påstå att jag längtar. Ridit har jag inte gjort varken idag eller igår då jag inte mått riktigt 100, kanske är det en väldig förkylning på G lagom till torsdag, höhööö? Troligtvis inte, sån tur har jag väl inte...

Jag hade visat bild på mina enorma blåmärken om jag hade haft telefonsladden, men jag ORKAR bara inte gå och hämta den. Det är ju typ 50 meter till bilen. UTOMHUS dessutom. Brrrr!! Jag kastar in en bild på 2 av Johannas galna hundar istället, och det är Johanna själv som fotat.
Hoppas det är okej, Johanna, annars får du väl anmäla mej =)



Jo, för alla eventuella undrare så är dom av rasen Saluki. Inte tax och inte schäfer.

God natt

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja ska bara let å minneskorte (A) ahahaha! de kommer nog fram snart å då ska ja skick åt dej ;)

2011-08-30 @ 21:37:34
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Mona von Snabel

ska inte nämna några namn här, men den personen är då inte min hovslagare längre så mycke kunn ja lova! :P

2011-08-31 @ 10:52:12
URL: http://gammquinn.blogg.se/
Postat av: Johanna/Maccan

Det är helt lungt Moa!!! :D

2011-09-01 @ 06:49:16
URL: http://bastila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0