Jag ska ha äppelträd i min framtida Herrgård. I hästhagen.

Hejudamej! Två inlägg på en och samma dag, jag måste ha kommit i någon slags blogg-spurt...
Jag smakade alldeles nyssens av äpplerna från äppelträdet (nähää) härutanför, och jag kan med handen på hjärtat säga att dom var aldeles delikat! Sådär sura som dom ska vara. Tänk, om vi haft lägenheten under hade vi kunnat plocka äpplen från vardagsrumsfönstret =) Det är lyx i dess högsta grad.

Dom goeste äpplerna!




Jag såg nyss att dom försökt ringa mej från jobbet till min döda telefon....oooopsi! Men jag börjar ju inte förrän imorgon. Så tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mm, smakade ett håller med dig, goda :) Såg även eran tanin, också jätte go och muk! Hoppas du får en bra första dag på jobbet nu :)

2011-08-31 @ 18:04:41
Postat av: Linn

Jag klippte bort en hel del hår faktiskt! Det uppskattades inte. :p



Vad skönt att du också ska börja om att slava istället för att få gå hemma och lata dig. Jag tycker inte ett dugg synd om dig. Mwuahahahahahaha. :p Kram

2011-08-31 @ 18:44:44
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0