Lönedag och storhandling

Jag kom just hem från ICA MAXI efter en välbehövd shoppingrunda och alla 11 grejorna på listan blev av-checkade. Konstigt nog så landade summan på 1700 så jag antar att det skuttade i en och annan sak som inte stog på listan också... (bla en wiener-längd med choklad och delikatess-youghurt med vanilj, njum njum)

Om precis en vecka börjar jag jobba, och om 10 dagar börjar lillan dagis. Usch, vad fort tiden går, det var ju alldeles nyssens som jag köpte bodysen i stl 46 som var alldeles för stor =)
Eftersom vi behöver en extra bil då jag börjar jobba så att inte Timmy och lillan ska bli helt strandsatta så ska jag åka hem till Malaga imorgon för att hämta hit en röd liten pärla som såkade köra på ett rådjur sist den hälsade på och var tvungen att åka tillbaka för lagning.
Vi önskar den mera tur denna gång!

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0